Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier DPD) już od 1 000,00 zł.
Produkt dnia
KASK ROSSIGNOL ALLSPEED VISOR PHOTOCHROM BLACK
KASK ROSSIGNOL ALLSPEED VISOR PHOTOCHROM BLACK
849,00 zł 650,00 zł
NARTY ROSSIGNOL REACT 8 HP/NX12 20/21
NARTY ROSSIGNOL REACT 8 HP/NX12 20/21
2 450,00 zł 1 749,00 zł
NARTY ROSSIGNOL HERO MASTER (R22)/SPX12 ROCKERACE
NARTY ROSSIGNOL HERO MASTER (R22)/SPX12 ROCKERACE
4 599,00 zł 2 599,00 zł
KURTKA ROSSIGNOL W MADDY JKT BLACK 20/21
KURTKA ROSSIGNOL W MADDY JKT BLACK 20/21
3 999,00 zł 2 499,00 zł
KURTKA NARCIARSKA ROSSIGNOL HERO SKI JKT   + SPODNIE HERO
KURTKA NARCIARSKA ROSSIGNOL HERO SKI JKT + SPODNIE HERO
2 999,00 zł 2 499,00 zł
Producenci
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


        Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

KLIKNIJ BY POBRAC FORMULARZ ZWROTU

2.Odesłanie produktu


        Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


WinterEvent-Shop S.C.

ul. Kazimierza Pułaskiego 20,

85-619 Bydgoszcz

 

4. Dodatkowe informacje: 

    Produkty oferowane w naszym sklepie są w najwyższej jakości (pochodzą od certyfikowanych producentów oraz autoryzowanych dystrybutorów). Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie można zareklamować na podstawie jego niezgodności z opisem.

    Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone w wyniku użytkowania w sposób niezgodny z instrukcją obsługi, nieprawidłowej konserwacji oraz urazów mechanicznych. 

    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar jest zwracany na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od czasu jej rozpatrzenia towar zostaje zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, koszty przesyłki pokrywa sprzedawca.

    Reklamację rozpatruje się w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki od klienta. O rozstrzygnięciu poinformujemy klienta drogą elektroniczną lub telefoniczną.
 

Zwrot towaru


        Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

WinterEvent-Shop S.C.
ul. Kazimierza Pułaskiego 20,

85-619 Bydgoszcz

 

         Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę. Zawartość przesyłki musi być w stanie nienaruszonym aby towar mógł być przyjęty jako zwrot.

         Formularz na prośbę kupującego wysyłany jest drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.

         Koszty przesyłki ponosi kupujący.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl