Producenci
Promocje
ZESTAW ROSSIGNOL EXPERIENCE 75 CA/Xpress 10 B83
ZESTAW ROSSIGNOL EXPERIENCE 75 CA/Xpress 10 B83
1 500,00 zł 949,00 zł
KIJE ROSSIGNOL TACTIC BLACK/BLUE
KIJE ROSSIGNOL TACTIC BLACK/BLUE
160,00 zł 109,00 zł
CZAPKA ROSSIGNOL L3 GAB
CZAPKA ROSSIGNOL L3 GAB
160,00 zł 89,00 zł
CZAPKA ROSSIGNOL NEO
CZAPKA ROSSIGNOL NEO
100,00 zł 79,00 zł
KIJE ROSSIGNOL ELECTRA LIGHT WHITE
KIJE ROSSIGNOL ELECTRA LIGHT WHITE
190,00 zł 119,00 zł
SPODNIE ROSSIGNOL W SKI PANT
SPODNIE ROSSIGNOL W SKI PANT
900,00 zł 599,00 zł
SKARPETY/GETRY ROSSIGNOL L3 WOOL & SILK
SKARPETY/GETRY ROSSIGNOL L3 WOOL & SILK
130,00 zł 89,00 zł
KIJE HERO SL
KIJE HERO SL
300,00 zł 249,00 zł
BLUZA ROSSIGNOL W CLASSIQUE CLIM
BLUZA ROSSIGNOL W CLASSIQUE CLIM
450,00 zł 299,00 zł
OCHRANIACZ/GARDA ROSSIGNOL HAND PROTECTION D.18
OCHRANIACZ/GARDA ROSSIGNOL HAND PROTECTION D.18
120,00 zł 79,00 zł
szt.
KIJE HERO GS-SG JR
KIJE HERO GS-SG JR
180,00 zł 139,00 zł
ZESTAW ROSSIGNOL DEMO DELTA/XPRESS 11 B83
ZESTAW ROSSIGNOL DEMO DELTA/XPRESS 11 B83
2 000,00 zł 1 099,00 zł
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji


        Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu


        Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka


Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Rossignol-Outlet.pl
ul. Dywizjonu 303 7
16 - 100 Sokółka 

4. Dodatkowe informacje: 

    Produkty oferowane w naszym sklepie są w najwyższej jakości (pochodzą od certyfikowanych producentów oraz autoryzowanych dystrybutorów). Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie można zareklamować na podstawie jego niezgodności z opisem.

    Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone w wyniku użytkowania w sposób niezgodny z instrukcją obsługi, nieprawidłowej konserwacji oraz urazów mechanicznych. 

    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar jest zwracany na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od czasu jej rozpatrzenia towar zostaje zutylizowany. Jeżeli reklamacja jest uznana, koszty przesyłki pokrywa sprzedawca.

    Reklamację rozpatruje się w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki od klienta. O rozstrzygnięciu poinformujemy klienta drogą elektroniczną lub telefoniczną.
 

Zwrot towaru


        Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebny formularz i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Rossignol-Outlet.pl
ul. Dywizjonu 303
16 - 100 Sokółka

         Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę. Zawartość przesyłki musi być w stanie nienaruszonym aby towar mógł być przyjęty jako zwrot.

         Formularz na prośbę kupującego wysyłany jest drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.

         Koszty przesyłki ponosi kupujący.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl