Reklamacje

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@rossignol-outlet.pl lub drogą pocztową na adres UL. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 20 85-619 BYDGOSZCZ.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: UL. KAZIMIERZA PUŁASKIEGO 20 85-619 BYDGOSZCZ

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

KLIKNIJ ABY POBRAĆ -> FORMULARZ REKLAMACJI

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zadzwoń do nas 523 070 888
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium